der er zoomet ind på et tastastur, hvor der på en af tasterne står
04. november 2022

Vi søger en projektassistent

Vi har til vores Plan & Projektafdeling behov for en ny projektassistent, som har lyst til at arbejde sammen med afdelingens øvrige engagerede medarbejdere på såvel fastholdelse som udvikling af afdelingens gode arbejde.  

I Plan & Projektafdelingen har vi mange projekter i gang på samme tid, og vi jonglerer med vigtige data om vores aktiver. Separatkloakering i en del byområder, opgradering og udbygning af de afskærende ledningssystemer med tilhørende pumpesystemer, nedlæggelse af renseanlæg og udvikling af nye byområder, er blot nogle af de spændende opgaver, som vi arbejder med. Vi har taget data|APX i brug til understøttelse af vores kommende saneringsopgaver, måske kan du også blive en af vores nye superbrugere i brugen af systemet?

Dine opgaver bliver bl.a. at deltage i afdelingens projekter lige fra oprettelse til afslutning og ikke mindst sikring og håndtering af data fra de afsluttede projekter i tæt samarbejde med en projektleder og evt. ekstern rådgiver. Administrative opgaver i forhold til entreprenører, graveaktører, kommune m.v. vil også blive en del af din hverdag

Vi søger derfor en dygtig og engageret medarbejder, gerne med erfaring i projektarbejde og med flair for ledningsregistrering samt datahåndtering i bl.a. Dandasgraf. Jobbet kan i høj grad formes efter dine kompetencer.

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du er uddannet teknisk assistent/designer eller landmålertekniker, gerne med erfaring indenfor spildevandsområdet eller anden relevant baggrund. Du forventes at have en god IT-forståelse, have kendskab til datahåndtering og være klar til en alsidig opgaveportefølje.

Herudover forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt men også i teams og gerne tager initiativ
  • er systematisk i dit arbejde
  • har overblik samt er effektiv og kvalitetsbevidst
  • har praktisk sans og evnen til at finde løsninger
  • er udadvendt med gode kommunikationsevner, såvel skriftligt som mundtligt
  • deltager positivt og åbent i samarbejdet og sparringen med dine kolleger

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende stilling med gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Du vil blive tilknyttet Plan & Projekt, som i dag består af fem administrative medarbejdere. Afdelingen arbejder især med afløbstekniske opgaver men også affaldsrelaterede opgaver varetages af afdelingen. Alle vores ansatte er engagerede medarbejdere, som værdsætter et godt kollegialt samarbejde med en frisk og humoristisk omgangstone.

Stillingen aflønnes med baggrund i den offentlige overenskomst efter kvalifikationer. Videreuddannelse og forsat personlig udvikling tilbydes. Arbejdspladsen ligger på Stengårdsvej 33, 9670 Løgstør.

Spørgsmål om stillingen og ansøgningsfrist

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte projektassistent Julie Bøgh Vittrup på telefon 44 45 42 21 eller adm. direktør Morten Aaby Nielsen på telefon 44 45 42 00.
 

Vi vil gerne have din ansøgning med CV og øvrige relevante dokumenter via denne portal.

Ansøgningsfristen er den 27. november 2022, og samtaler forventes afholdt i uge 49/50.

 

Om Vesthimmerlands Forsyning

Vesthimmerlands Forsyning er et 100 % kommunalt ejet aktieselskab, der er stiftet 1. januar 2018. Under Vesthimmerlands Forsyning er tre datterselskaber, som arbejder med vand, spildevand og affald.

Til nyhedsoversigten

Denne hjemmeside bruger cookies til at spore din færden og til at forbedre din oplevelse.
Du kan altid slette gemte cookies ved at besøge de avancerede indstillinger i din browser.

Du kan læse mere her

Accepter ikke cookies Accepter kun funktionelle cookies Accepter alle cookies